Tokyo Vice
Kishi Kaisei
Als misdaadbaas Tozawa de grens tussen territoria overschrijdt, willen de rivaliserende Chihara-Kai snel de rekening vereffenen. Samantha beschermt een andere gastvrouw, terwijl Jake getuige is van een confrontatie die alles verandert.
Terwijl Samantha aan haar toekomst werkt, haalt haar verleden haar in. Met hulp van Emi, Tin-Tin en Trendy ontdekt Jake een nieuw verband. En hij komt oog in oog te staan met het hoofd van de Chihara-Kai, die hem om een gunst vraagt.
Jake helpt bij het ontmaskeren van de mol in de Chihara-Kai en moet dan afwegen of hij een wederdienst wil aanvaarden. Samantha probeert haar Matsuo-probleem op te lossen. Sato’s rekrutering eindigt met een verwoestende les in loyaliteit.
Op een geïmproviseerd vredesoverleg van de Yakuza wordt Tozawa overgeleverd aan de gevolgen van zijn eigen acties. Samantha begint haar schulden bij Matsuo af te lossen. En een vastberaden Jake trekt een tip van Ishida na.