Ice
S4, A4: Sydney gaat undercover als een uitgesproken maatschappelijk werkster en Vaughn als een wellustige, halfdronken geestelijke, om een dodelijk nieuw biologisch wapen op te sporen. Sydney is bang als Vaughn worstelt met zijn innerlijke demonen over zijn overleden vrouw Lauren. Nadia wendt zich tot een onwillige Jack om meer te weten te komen over haar moeder Irina.