Iets ouds
S8, A23: Robin is wanhopig op zoek naar 'iets ouds' dat ze jaren eerder heeft begraven in Central Park voor de bruiloft. Marshall en Lily vragen om Teds hulp bij het inpakken voor Italië. Barney krijgt een band met Robin sr.