S1, A3: Vedant leert zijn klasgenoot een les. Supriya helpt Adhiraj iets te vinden over Ninad. Adhiraj rijdt naar Kotagiri voor antwoorden, maar wordt geconfronteerd met de waarheid die hem dwingt de laatste schooldag te herbeleven. Adhiraj’s schuldgevoel wordt duidelijk. Als het standbeeld van de decaan wordt onthuld, gebeurt er iets waardoor iedereen in shock is. Vedant vertelt Adhiraj zijn plan.