Adhura
De rare dingen die gebeuren op de Nilgiri Valley School lijken te maken te hebben met de nieuwe leerling, de 10-jarige Vedant. Als de lichting van 2007 terugkeert voor de reünie, wordt oud-leerling Adhiraj Jaisingh geconfronteerd met wat hij 15 jaar geleden deed. Het wordt grimmig als de paden van Vedant en Adhiraj elkaar kruisen. Een duister geheim komt aan het licht en bedreigt levens.