Adhura Stil maar, kindje
S1, A6: Een schokkende ontdekking doet de school op haar grondvesten schudden en het onderzoek neemt een wending. Supriya brengt Vedant naar het ziekenhuis. Haar donkere verleden wordt onthuld als ze de waarheid over Vedant leert. Dev confronteert agent Bedi. Adhiraj vindt een onverwachte bondgenoot en leert wat er de laatste dag is gebeurd. Een ultieme confrontatie leidt tot een onheilspellend einde.