S1, A2: Na een angstaanjagend incident in het zwembad is Adhiraj behoorlijk van slag. Er verschijnt weer een mysterieuze vlek. Supriya probeert Vedant te helpen. Een schokkende ontmoeting in de aula brengt herinneringen boven aan Ninad. De decaan neemt een besluit. De alumni herdenken het verleden. Adhiraj krijgt een band met Vedant. De Schaduwjongen laat zichzelf zien en er verdwijnt een alumnus.