II Need To Know
S4, A2: Jules schaft de verplichte familie-avond af, maar als Travis te lang wegblijft, wordt ze gek. Ellie ontdekt dat ze Andy alles kan laten doen wat ze wil door hem als een hondje te trainen. De jongens laten hun snor staan om Tom Selleck na te doen.