I'll Be Your Mirror
S6, A8: Emma en Regina stellen een plan op om de Boze Koningin te vangen in een gevangenis die ze zelf hebben gemaakt. Sneeuw en David stellen zich in op het leven zonder elkaar. Ondertussen gaat Zelena akkoord om Belle te helpen. Ze krijgen Aladdin zo ver om een magisch voorwerp van Mr Gold te stelen dat Belle en haar ongeboren kind voorgoed tegen hem moet beschermen.