S1, A3: De bemanning van de Avenue 5 schiet tekort op het gebied van klantenservice, dus Ryan vraagt Karen om haar unieke talent in te zetten: haar vermogen om de taal van de passagiers te spreken. Judd komt met een plan voor een reddingsmissie.