Will Trent I'm a Pretty Observant Guy
S1, A2: Wanneer de GBI haar onderzoek naar een vermist meisje voortzet, raakt Will gefrustreerd door de zoektocht naar verdachten. Angie wordt gedwongen om na te denken over haar huidige relaties wanneer ze samen met Ormewood een nieuwe zaak behandelt.