Will Trent
Wanneer tijdens een moordonderzoek blijkt dat er meer aan de hand is dan op het eerste gezicht lijkt, vertrouwt agent Will Trent op zijn goede intuïtie en unieke ervaring om de waarheid te achterhalen.
I'm a Pretty Observant Guy
Wanneer de GBI haar onderzoek naar een vermist meisje voortzet, raakt Will gefrustreerd door de zoektocht naar verdachten. Angie wordt gedwongen om na te denken over haar huidige relaties wanneer ze samen met Ormewood een nieuwe zaak behandelt.
Het onderzoek van Will en Faith naar een moord in een kleine stad heeft grote gevolgen wanneer er een verband wordt gelegd met een cold case. Angie is verbijsterd over de dood van een bewaker.
Met twee dode slachtoffers en weinig antwoorden, onderzoeken Will en de GBI samen met de APD een melding van de Amerikaanse parkpolitie. Will boekt vooruitgang in zijn relatie met Faith nadat ze een aantal persoonlijke geheimen met elkaar hebben gedeeld.
Wanneer de vrouw van een plaatselijke sportheld wordt neergeschoten tijdens een mislukte overval, is Will vastbesloten deze op het eerste gezicht eenvoudige zaak snel op te lossen. Angie en Ormewood onderzoeken de moord op een plaatselijke makelaar.