S1, A5: Wanneer de vrouw van een plaatselijke sportheld wordt neergeschoten tijdens een mislukte overval, is Will vastbesloten deze op het eerste gezicht eenvoudige zaak snel op te lossen. Angie en Ormewood onderzoeken de moord op een plaatselijke makelaar.