Will Trent My Stupid Detective Brain
S1, A4: Met twee dode slachtoffers en weinig antwoorden, onderzoeken Will en de GBI samen met de APD een melding van de Amerikaanse parkpolitie. Will boekt vooruitgang in zijn relatie met Faith nadat ze een aantal persoonlijke geheimen met elkaar hebben gedeeld.