S5, A15: Wanneer zijn medische experiment van start gaat, behandelt Devon zijn eerste patiënt met een revolutionaire medische vloeistof, maar dat loopt niet zoals gepland. Ondertussen wordt een onbekende man die een overdosis heeft gehad met spoed naar Chastain gebracht, wat Conrad een groter schandaal bezorgt dan hij had verwacht. Vervolgens ontdekt men een schokkend geheim over het verleden van Cade.