Yu-Gi-Oh! In het wespennest
S1, A4: Zodra Yugi en zijn vrienden het Duelist Kingdom bereiken, kondigt Pegasus aan dat er veel vreemde geheimen op het eiland zijn waardoor zijn ultieme toernooi anders zal uitpakken dan alle andere toernooien.