S2, A21: Lockhart/Gardner vertegenwoordigt een patiënt in een zaak tegen Patti Nyholm over een levertransplantatie, maar gaat uiteindelijk met haar samenwerken. Alicia is het nieuws van Kalinda en Peters affaire aan het verwerken.