S9, A6: De BAU-eenheid onderzoekt de slachtoffers van mogelijke rituele moorden in Utah en vermoedt dat de onbekende dader een fascinatie heeft voor de heksenprocessen in Salem. Garcia organiseert een "Dag van de dood"-feest in haar appartement.