Inclement Weather
S2, A2: Een achterdochtige Clarke legt president Dante Wallace (een gastrol van RAYMOND J. BARRY) het vuur na aan de schenen en eist antwoorden. Kane ondervraagt een van de leden van de 100 en Abby verricht een noodoperatie. Octavia schuwt het geweld niet om Lincoln te vinden.