Revenge Infamy
S1, A12: Emily richt haar pijlen op een auteur die banden heeft met de Graysons en de Clarkes. Conrad laat zien hoe ver hij bereid is te gaan tijdens de scheidingsprocedure. Jack begint Amanda te vertrouwen en een schokkende onthulling verandert alles.