Hand van God Innerlijke stem
S1, A2: Pernell blijft zijn visioenen volgen om Jocelyns verkrachter te vinden, ervan overtuigd dat zijn zoon uit zijn coma zal ontwaken. Na een verdachte veroordeling van KD moet burgemeester Bobo met het Brooks Innovations-team praten, dat twijfelt aan de deal met de stad. PJ's beste vriend Josh en zijn vrouw Jocelyn schakelen de bekende advocaat Nick Tramble in om PJ van de beademing te mogen halen.