Hand van God
Een Amazon Original-serie: Een psychologisch drama over een immorele rechter die instort en gelooft dat God wil dat hij gerechtigheid zoekt.
Pernell blijft zijn visioenen volgen om Jocelyns verkrachter te vinden, ervan overtuigd dat zijn zoon uit zijn coma zal ontwaken. Na een verdachte veroordeling van KD moet burgemeester Bobo met het Brooks Innovations-team praten, dat twijfelt aan de deal met de stad. PJ's beste vriend Josh en zijn vrouw Jocelyn schakelen de bekende advocaat Nick Tramble in om PJ van de beademing te mogen halen.
KD wordt in de gaten gehouden, de Brooks-deal loopt gevaar en Pernell moet een psychische evaluatie halen, officieel excuses aanbieden en vuiler spel spelen dan ooit tevoren. Jocelyns verdriet heeft tot een gevaarlijk ritueel geleid en Crystal zet de advocaat onder druk om haar schoondochters zaak te laten vallen. Bij Hand van God bereiden Alicia en Paul een geruchtmakende maaltijd voor daklozen.
Pernell twijfelt als een visioen hem ervan overtuigt een dierbare te bedriegen om te ontdekken wie Jocelyn pijn heeft gedaan. Crystal is gefrustreerd als Pernell geen medicijnen wil innemen en laat haar wietdealer April spioneren in Hand van God. Tessies vervreemde broer haalt haar over met Bobo te praten over de uitzetting van het gezin - en of er een verband is met de Brooks-deal.
KD gaat de cel in om de opdrachtgever van Jocelyns verkrachting te vinden. Pernell gaat met Bobo de DWP-voorzitter overhalen te helpen met het Brooks-plan. Pernell kan zijn geloof lastig combineren met zijn liefde voor een callgirl nu hij moet strijden om Tessies affecties. Paul en Alicia doen auditie voor een machtige tv-predikant, terwijl oude vrienden van Paul een bedreiging vormen.
Als KD nieuwe aanwijzingen heeft, gaat Pernells callgirl Tessie undercover om het spoor te volgen. Pernell laat de kerk een gebedswake houden voor PJ en verstoort zo Jocelyns plannen. April krijgt een band met Alicia en hoort een mogelijk explosief geheim. Pernell beseft dat Crystal misschien te ver is gegaan met helpen. En Bobo dreigt zijn waardigheid - en zijn zoons respect - te verliezen.