Nikita Into The Dark
S1, A18: Nikita gaat met Owen (DEVON SAWA) naar Londen om een van Percy's zwarte dozen te bemachtigen. Maar eenmaal daar worden ze het niet eens over wat ze ermee moeten doen. Amanda sluit Alex aan op een leugendetector.