S9, A12: Roger bedenkt een radicaal plan om voor Steve een date te regelen met een sexy meisje op school. Roger zal zijn gezicht verwisselen met Steve, zoals in Face/Off, het meisje verleiden en weer verwisselen met Steve zodra het meisje verliefd is. Maar al snel beslist Roger dat hij haar eigenlijk misschien liever voor zichzelf houdt. Intussen veranderen Stan en Francine zich in een soort van Charlie’s Angels-achtige stewardessen om het snode plan van Mark Cuban om de zon op te blazen te verijdelen.