Nikita Invisible Hand
S3, A21: Michael twijfelt of Nikita zich kan committeren aan een leven buiten Divisions – en hij is niet de enige die daar vraagtekens bij plaatst. Alex overweegt een intrigerend aanbod van een Nobelprijswinnaar.