PRIVATE PRACTICE It Was Inevitable
S5, A18: Charlotte en Cooper proberen Mason te helpen om te accepteren dat Erica's toestand snel verslechtert; Pete en Violet ontdekken dat ze nog gevoelens hebben voor elkaar; Addison probeert Amelia te helpen het moederschap te accepteren.