It Was the Worst Day of My Life
S5, A5: Nadat Annalise Gabriel kiest als haar tweede man, zet het duo alles op alles om het proces van Nates vader over te doen en proberen ze de jury te overtuigen dat hij ontoerekeningsvatbaar is. Bonnie heeft moeite om zich te herpakken nadat een duister deel van haar verleden opduikt.