Girls It's About Time
S2, A1: Premiere van seizoen 2. Hannah begint een relatie met een nieuwe kerel, maar al haar aandacht wordt opgeslorpt door een bedlegerige Adam, een ontslagen Marnie en Elijah, een nieuwe flatgenoot die zich meteen erg bazig gedraagt.