Jammeren met de Jury
S1, A7: Mike Kresteva stapt in z’n zaak tegen Reddick, Boseman & Kolstad naar de onderzoeksjury, maar het kantoor bedenkt een strategie om Kresteva buitenspel te zetten. Colin komt in de rechtbank in een ongemakkelijke situatie terecht. Carrie Preston, Matthew Perry en Aaron Tveit spelen een gastrol.