Solos JENNY
S1, A5: Jenny zit al ellendig lang in een wachtkamer. Als ze beseft dat ze zich misschien niet alles herinnert, probeert ze de noodlottige gebeurtenissen te ontrafelen waardoor ze in de wachtkamer terechtgekomen is.