Solos
Een briljante natuurkundige is geobsedeerd door tijdreizen, maar ontdekt dat twee onwaarschijnlijke types haar grote doorbraak in de weg staan.
Als hij ontdekt dat zijn tijd op aarde bijna om is, koopt Tom een controversieel nieuw product voor zijn gezin.
Terwijl ze door de ruimte raast op een mysterieuze reis naar de verste uithoeken van het universum, vertelt Peg hoe gebeurtenissen in haar leven tot dit moment geleid hebben.
Twintig jaar nadat een wereldwijde gebeurtenis iedereen dwong om zich binnen op te sluiten, probeert Sasha haar slimme huis te slim af te zijn – ze is bang dat het haar manipuleert om te vertrekken.
Jenny zit al ellendig lang in een wachtkamer. Als ze beseft dat ze zich misschien niet alles herinnert, probeert ze de noodlottige gebeurtenissen te ontrafelen waardoor ze in de wachtkamer terechtgekomen is.
Nadat ze een futuristische vruchtbaarheidsbehandeling heeft ondergaan, is Nera dolgelukkig met de geboorte van haar kind. Maar ze ontdekt al snel dat er iets vreemds aan de hand is met haar zoon.