Night Sky
Irene en Franklin York, een gepensioneerd stel, hebben een geheim: een Kamer begraven in hun achtertuin die op miraculeuze wijze naar een vreemde verlaten planeet leidt. Met de komst van een geheimzinnige jongeman, wordt het rustige leventje van de Yorks opgeschud en blijkt de mysterieuze Kamer, die ze dachten te kennen, iets wat ze niet voor mogelijk hielden. Met Sissy Spacek en JK Simmons.
La Capilla
Franklin en Irene hakken een knoop door over wat ze doen met de mysterieuze man in de Kamer. Alleenstaande moeder Stella worstelt met de onthulling van een familiegeheim tegenover dochter Toni.
Nu Irene hernieuwde levenslust heeft gevonden, vindt Franklin Jude steeds verdachter. In Argentinië heeft een bezoeker iets belangrijks te geven aan Stella en Toni.
Irene helpt Jude zoeken naar iemand die hij kwijt is geraakt. Franklin vormt een onverwachte bondgenoot. Stella begint haar missie met het helpen van een oude vriend.
Irene doet haar uiterste best om Jude te helpen. Stella en Denise bezoeken allebei plekken die spoken uit hun verleden oprakelen. Franklin geeft Byron een onverwacht cadeau.
Een schokkende ontdekking verdeelt Franklin en Irene. Spanningen tussen Stella, Toni en Nick bereiken een nieuw hoogtepunt. Jude betrekt Denise in zijn zoektocht.