Jess en Julia
S1, A11: Nick raakt in paniek als Julia (een gastrol van Lizzy Caplan) hun relatie liever vaag houdt. Ondertussen roept Jess de hulp van Julia in om onder een verkeersboete uit te komen. Winston krijgt weer contact met een meisje dat hij voor de seks had (een gastrol van Kali Hawk). En Schmidt wil weleens weten waarom zijn handdoek altijd vochtig is.