S1, A11: Sam's moeder heeft voor zijn broer Jiro gezorgd sinds het auto-ongeluk waaraan hij traumatisch hersenletsel overhield. Maar wanneer hun moeder sterft, moet Sam beslissen wat belangrijker is - zijn broer of zijn vrijheid.