Accused
De moeder van het gezin overlijdt vroegtijdig aan haar ziekte, maar heeft de thuisverpleegster daar schuld aan of blijkt het puur toeval?
Nadat de dochter van een man zwaar is mishandeld in het park bij hun huis, moedigen zijn vrienden hem aan om voor eigen rechter te spelen.
Nadat een groep Navajo-vrienden is gearresteerd uit protest tegen de plaatselijke uraniummijn, bedenken ze een plan om de mijn voorgoed te sluiten.