Your Honor
Rechter Michael Desiato staat voor een onmogelijke beslissing door een ongeluk dat zijn zoon veroorzaakt heeft.
Michael komt erachter dat hij gechanteerd wordt. De Baxters willen de dood van hun zoon wreken.