The Good Wife Jokkebrok
S3, A20: Alicia geeft een cliënt advies die een aanbod tot strafvermindering heeft gekregen. Ondertussen wordt ze weer de openbaarheid in gedwongen door Peters nieuwste politieke rivaal.