Jon Chu
S1, A4: Jon M. Chu vertelt over zijn ervaringen tijdens het regisseren van de film Crazy Rich Asians, die is genomineerd met een Golden Globe, en over hoe hij de overdadige trouwscène in de film heeft aangepakt.