One Perfect Shot
Filmmaker Patty Jenkins belicht haar lange weg, die tientallen jaren duurde, om Wonder Woman in 2017 op het grote scherm te krijgen.
Aaron Sorkin
Legendarische schrijver en regisseur Aaron Sorkin bespreekt zijn ontwikkeling als filmmaker met als hoogtepunt een verkenning van zijn historische drama The Trial of the Chicago 7 uit 2020.
Jon M. Chu vertelt over zijn ervaringen tijdens het regisseren van de film Crazy Rich Asians, die is genomineerd met een Golden Globe, en over hoe hij de overdadige trouwscène in de film heeft aangepakt.