Prime Rewind: Inside The Boys
Gasten Karen Fukuhara (Kimiko) en anderen duiken samen met Aisha Tyler diep in aflevering 3 van seizoen 2 van 'The Boys' en bespreken de tragische nasleep van de confrontatie tussen The Boys en The Seven.
Gasten Erin Moriarty (Starlight), Jessie T. Usher (A-Train), Nathan Mitchell (Black Noir) en anderen bespreken luchtseks, paëlla en andere favoriete momenten uit aflevering 5 van seizoen 2 van 'The Boys' met Aisha Tyler.