Malcolm in the Middle Jongens op de ranch
S4, A8: Tijdens een bezoek aan de vakantieboerderij van Francis is Hal teleurgesteld door het succes van Francis. Reese en Malcolm vrezen dat Francis in een verschrikkelijk verantwoordelijke volwassene is veranderd, en Gretchen straft Dewey omdat hij een waardevolle pop kapotgemaakt heeft.