How I Met Your Mother Juiste plaats, juiste tijd
S4, A22: Nadat Ted een oude vlam tegengekomen is, praat hij met zijn toekomstige kinderen over hoe het op het juiste moment op de juiste plaats zijn van invloed kan zijn op iemands leven. Intussen viert Barney zijn 200e vrouwelijke verovering.