Jurisprudence
S7, A3: Valens heeft banden met een tiener wiens moord in 2004 in een jeugdgevangenis door het team wordt onderzocht. Lilly komt weer in contact met voormalige liefde Eddie Saccardo (BOBBY CANNAVALE).