S5, A19: Jess doet haar best om Cece's trouwjurk zo snel mogelijk te vermaken, terwijl Nick zijn 'wedding workshop' op zijn werk geheim probeert te houden. Nick durft Reagan niet te vragen of zij met hem mee wil naar het huwelijk. Ondertussen proberen Winston en Aly hun relatie voor hun collega's te verbergen.