Prison Break Kaart 1213
S2, A5: Mahone heeft opeens interesse in de mythe van DB Cooper en krijgt een speciaal pakje, afgeleverd bij de FBI. Michael en Lincoln willen de eersten zijn die de lokatie van Westmorelands Double K Ranch in Utah vinden. T-Bag hoopt dat zijn geheugen hem niet in de steek laat, C-Note ondergaat een hobbelige treinrit, Sucre snelt naar Las Vegas om Maricruz' huwelijk tegen te houden en Kellerman zet de deur op een kier bij Sara.