My Name Is Earl Kap met verlinken
S4, A7: Earl komt erachter dat criminelen hem niet meer met rust laten als ze Randy’s verjaardagscadeau jatten. Als hij te weten komt dat hij niet meer wordt beschermd door de wet van de onderwereld, denkt Earl eraan om naar de politie te stappen, ook al zegt Joy dat verlinkers het laagste van het laagste zijn.