S7, A18: Barney probeert Quinn te versieren, zelfs nadat hij erachter komt dat ze een stripper is. Ondertussen introduceren Marshall en Lily Robin aan het leven in de buitenwijk en Ted probeert te bedenken wat hij met Robins oude kamer moet doen.