Kiddos
S5, A7: TK wordt op zijn 30e verjaardag verrast door zijn stiefvader Enzo (gastrolspeler Henry Ian Cusick), die samen met TK's jonge halfbroer Jonah naar Austin is gekomen. Owens boosheid tegenover Enzo loopt uit de hand. Tommy is vastbesloten om uit haar crisis te komen. Wyatt probeert een suïcidaal persoon om te praten. Het team van de 126 moet een gevaarlijke operatie uitvoeren nadat een man is gespietst door een boom.