Bail Jumpers Kids, Baby Mamas and Valeria
S1, A5: In North Carolina arresteren John en Kay Richard, die negen kinderen heeft bij verschillende vrouwen. In Minnesota slagen Reggie en Garrett er niet in om een aanhouding te doen.