Bail Jumpers
In Tennessee gaan Tony en Harvey op zoek naar Randy, die kinderen heeft bij meerdere vrouwen. John en Kay arresteren Brittany, die in de toekomst met kinderen wil werken.
Tony en Harvey pakken Shivontae op, een alleenstaande moeder die ooit cheerleader was. Judy en Jaden arresteren Manuel, die gelooft dat God hem visioenen stuurt.
In North Carolina arresteren John en Kay Richard, die negen kinderen heeft bij verschillende vrouwen. In Minnesota slagen Reggie en Garrett er niet in om een aanhouding te doen.